Notícia publicada a
marfanta.com Diari digital de les Terres de l'Ebre
marfanta.com Diari digital de les Terres de l'Ebre
La diputada i primera secretària del PSC de l'Ebre, en una entrevista a Canal 21, ha afirmat que caldrà prendre “mesures dràstiques” per aconseguir un millor servei ferroviari al territori
La diputada del PSC al Parlament i primera secretària dels
socialistes a les Terres de l’Ebre, Núria Ventura, ha afirmat aquest
dilluns que caldrà prendre “mesures dràstiques” per aconseguir un millor
servei ferroviari al territori. En aquest sentit, la també exalcaldessa
d’Ulldecona ha recordat que fa uns anys, a la seua població, van
aconseguir millores importants per a l’única estació operativa a la
comarca del Montsià. Així, després de setmanes de reivindicacions i de
talls en el trànsit ferroviari, l’Ajuntament d’Ulldecona va aconseguir
dos trens més, un en direcció a Barcelona i l’altre en sentit València.
Amb tot, la dirigent socialista ha remarcat que no es tracta només de
millorar la freqüència de trens, sinó que també cal millorar la qualitat
del servei, adaptar els horaris a les necessitats de la gent de les
Terres de l’Ebre, i abaixar els preus dels bitllets i abonaments. En
aquest sentit, Ventura ha afirmat que cal reclamar també la implicació
la Generalitat, ara que té competències en la gestió de Rodalies.
Durant una entrevista a l’informatiu matinal de Canal 21 Ebre, Ventura
també ha recordat que ella mateixa va defensar una resolució al
Parlament de Catalunya, durant la legislatura anterior, perquè la
Generalitat estudiés la millora de les connexions ferroviàries entre
Ulldecona, Tortosa i València. Sobretot, tenint en compte que els trens
que s’aturen a Ulldecona han de recular i fer una volta de 13
quilòmetres per entrar fins a l’estació de Tortosa, i després tornar a
sortir. Una resolució que, segons la diputada del PSC, va quedar-se al
calaix del govern català.
D’altra banda, Ventura ha assenyalat que les reivindicacions del territori en l’àmbit de les infraestructures ferroviàries no han d’atendre només la situació de les estacions de l’Aldea i de Tortosa, sinó també els dèficits en els serveis que es presta des de les estacions d’Ulldecona i Móra la Nova.
D’altra banda, Ventura ha assenyalat que les reivindicacions del territori en l’àmbit de les infraestructures ferroviàries no han d’atendre només la situació de les estacions de l’Aldea i de Tortosa, sinó també els dèficits en els serveis que es presta des de les estacions d’Ulldecona i Móra la Nova.